träningsvärk...

Nu har jag äntligen fått min furminator, köpt på tradera för 50kr. Började direkt med att borsta igenom Viggos päls, så numera är Viggo en nakenhund! Eller han borde iaf vara det med tanke på allt som losstnade...
Det bästa är att när jag började få bort all hemsk ull så började hans fina päls komma fram, glansig, mörkare, och inte lika tuffsig och ullig. Förut såg han ut som ett får, han hade typ bara underull.
Han har fått äta fiskolja också, för att få ordning på pälsen - mums ;)

Träningsvärk idag, andra dagen i rad, sprang nämligen en runda med Viggo i förrgår. Dom som känner mig vet hur stort det är! Jag springer aldrig! Jag är egentligen inte lat, men jag har alltid fått så ont i benen när jag springer så jag har undvikit det, vilket har gett mig otroligt dålig kondis. kanske är därför jag har extrem träningsverk även fast det var två dagar sedan jag sprang ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: