Jul, Shopping och Allmän uppdatering

Hann inte blogga igår, var nämligen i Örebro heela dan och handlade julklappar! För en gångs skull är jag nästan färdig med julklapparna, och det är bara den åttonde december! Jag är en sån människa som alltid hetts handlar allt i sista minuten. Typ, köper sista julklappen dagen före julafton.
Nu har jag bara två personer kvar att handla till, och jag har redan bestämt vad jag ska köpa :) Va skönt det känns! Att slippa stressa och oroa sig över vad man ska köpa. Det är väl inget att oroa sig för i.o.f.s, men man vill ju att personen ska bli glad, så julklappar är något jag lägger mycket tanke bakom. Vill inte bara köpa första bästa, vilket det blir om man handlar i sista minuten.


En trött jag, när vi äntligen tog paus för att käka ;)

Nu har det här plötsligt blivit en julblogg istället för en hundblogg... Men jag älskar julen, känslan, och vill att alla ska få känna likadant! men jag måste ju uppdatera lite om vovvsen ;)
Mitt träningsprogram har blivit lidande pga. shoppande och brist på ork, men jag lovar (för hundarnas skull) att fortsätta imorgon.
Måste också ta en långpromenad nu när jag inte har något annat inplanerat. (Jag förstår inte varför det tar emot så när jag brukade älska att gå långpromenader?)

Jag har sålt två tavlor till nu också, och en tavla är bokad :) Känns jättekul! Behövs nu när jag köpt så mycket julklappar också... :P


Hoppas ni har samma julfeeling som jag, annars delar jag gärna med mig lite! x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: