Julstämning

Måste visa mitt julfönster! Jag har äntligen fixat iordning på mitt rum, pyntat och städat. Jag har t.o.m dammsugit bakom sängen!! Det ni!
Det enda som är kvar nu är att det ska in lite nya möbler. Jag ska ha en ny tv-bänk, nytt skrivbord, en hylla över tv-bänken (är lite tomt på väggen nu ;)), tavlor bredvid, bort med datorn (den funkar ändå knappt och är bara ful där den står). Sen är det nog... klart! :D

Jag hade tänkt ta en före och efter bild, men nu glömde jag ta före-bilden, så jag får måla upp det för er istället. Tänk er ett rum, som det ni ser på bilden. Fast ALLTING är täckt av kläder, penslar, färg, teckningar, papper, gamla brev, kamera lådor, burkar med grejsimojs i, pennor, mer kläder, damm, damm, damm. Ungefär så.
Mu är allt det inklämt i garderoben.. :)






Postat av: Tessan

Åh va fin du har det :D



Ja absolut! Vacker tass kunde tydligen slänga sig i väggen emot detta - enligt kompisen :)Håller tummarna att det ska funka på lilla Viggo!



Nä Brutus (cavvisen) tyckte jag bara var dryg och allmänt dum i huvudet när jag försökte med honom. Så har överdrivit med denna hund för att få det att funka;)

2010-12-04 @ 23:26:03
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: brander

vad mysigt :) !



följa varann via bloglovin kanske ;b ?

2010-12-05 @ 14:05:14
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: