Nu kommer ett nytt år

Jag skulle ju inte skriva fler jul-inlägg, men det blir ett till!
Jag måste få berätta vad jag fått i julkapp! Jag har fått JÄTTEBRA julklappar! Jag är jätteglad :D :D
Jag fick massor av saker till vovvarna, Dobby och Viggo fick matchande guldiga halsband med silvriga hundben på. Malou fick ett brett, svart halsband med strass. En spårlina som jag invigt idag, aktiveringsleksak, magbälte som jag ska ha när jag åker skidor eller går med stavar mm.mm.

Den bästa julklappen var nog chokladkakan med texten "choklad är också mat!". Stämmer ju så bra!

Jag fick en mobil, så nu kan jag även blogga från mobilen! Har redan hunnit lägga upp två bilder från mobilen. Lite krångligare - mycket roligare ;)

Jag har iaf haft en jättebra jul och är JÄTTEnöjd med mina julklapp, och hoppas att ni också haft det bra!

God fortsättning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: