om allt och inget

Var och shoppade med Lotta igår igen - FAST jag redan är klar med alla julklappar och har köpt allt onödigt! Dessutom ska jag shoppa igen på lördag. Jag tror jag börjar bli shoppingberoende...

Det blev iaf en bra dag, tittade på dansande isbjörnar, köpte pippi-tröja och åt livsfarlig morotskaka (det sa bara PANG :O).

För att uppdatera om hundarna lite... Jag har inte riktigt hållt mig till min träningsplan, utan bytt ut den mot koppelträning (Viggo), inkallningsträning, sökträning, trixträning (Dobby) osv. under promenaderna. Men jag har iaf gjort något varje dag! ... eller ja nästan, inte igår för jag var ganska trött när jag kom hem... och inte idag heller...
Nej vad dålig jag är! I morgon får jag verkligen bättra mig.


Lotta efter min sminkning. Jag gav henne en blåtira!


Postat av: Tessan

sv: Jag ringde min mor och frågade vad fasta maskor och hålmaskor(? heter det så?) Var för ngt så nu förstår jag :D haha Just nu stickar jag i en cirkel - tror jag haha! fast det ser ut som crap! Men men skam den som ger sig;)



Nä han kissade aldrig på sina ben eller sig själv :S Haha jag hade väl nått tur med den hunden trots allt då;) Alla andra fel hade han ju så det räckte väl med de :P

2010-12-15 @ 10:55:13
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: