postis moa

Idag har jag, bror och brors flickvän lekt brevbärare och delat ut reklam om julmarknaden till hela Sannahed och Rala (utom några stackare som blev utan för att bläcket i min skrivare tog slut... Men ni är välkomna ändå!!)
Malou fick följa med eftersom jag tyckte det kändes väldigt dumt att gå en så lång promenad utan hund. Det är ju jätteonödigt! Men jag ångrade mig snabbt när jag insåg hur halt det var, och det hjälpte inte precis att mina skor är 3 nummer för stora, så jag bara halkade omkring. Malou blir nämligen helt överlycklig av snö, trots sina 8 år, och gör små glädjeryck där hon helt plötsligt kastar sig iväg.

Dessutom mötte vi tre katter så jag åkte kana efter Malou. Då fick bror ta över henne :P

Annars så har jag jobbat lite inför julmarknaden idag, nålat upp smycken på en anslagstavla, och sytt små påsar tills symaskinen brakade ihop (igen). Om mamma får liv i den så blir det att fortsätta sy ;)
Sen måste jag sätta igång att baka också! mycket att göra...
men julmusiken gör det liiite lättare :)


Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Haha Jag är likadan, om man ska ut och gå då måste en hund med annars är det ju helt bortkastad promenad ;D Va pysk man är! Tex om jag behöver nått från affären. Linus: Gå upp på byn och köp det. Jag: Nej, jag kan ju inte binda Lova utanför affären. Linus: Men gå själv då. Jag: Nej, men det går inte! Om jag ska ut och gå ska en hund med. Hhaha



Eran julmarkand verkar bli jätte mysig. Ska fråga svärmor imorgon om vi kan övningsköra ditt :D



Kraam på er!

2010-11-11 @ 09:55:27
URL: http://goldendays.cybersajt.se
Postat av: Tessan

Haha min är lika tossig i snön han oxå, fast han börjar lära sig att matte uppskattar dessa "tok ryck" mest när långlinan är på ;D hahaha

2010-11-11 @ 21:08:38
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Hej! Just nu kan du vinna hundkläder till dina hundar på vår blogg:

http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/november/vinn-hundklader.html



/Elina & Linnéa

2010-11-11 @ 22:13:05
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: