För alla hundägare

Jag skulle vilja tips alla hundägare om kikopups kanal på youtube. Det är en tjej i USA(?) som är jätteduktig på hundträning, och hon använder sig bara av positiv förstärkning och klicker. Man får sån inspiration av att titta på hennes filmer. Hon har filmer som handlar om allt ifrån hur man lär hunden att inte skälla till hur man lär den att halta. I helgen lärde jag Dobby att lägga framtassarna i kors med hjälp av den här filmen. Vi är inte heelt klara än, men jag lägger in en film när det sitter ;)


Postat av: Tina

Jag älskar hennes videor :) Det är så roligt när hon kommer in och kommenterar mina videor och skriver att min hund är duktig och sådär, eftersom jag ser upp till henne så mycket!!

2010-10-04 @ 17:34:10
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh va roligt,måste kolla på en gång!

2010-10-04 @ 20:52:43
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: