Hundar och hundprat

Igår var jag alltså hos Zandra och hälsade på. Fick veta kvällen innan att brorsan skulle till uppsala och hämta en kompis och kom på att han kanske kunde köra en liiiten omväg och släppa av mig. Lite kort varsel, men så blev det :D (Tack petter!)
Jag fick fota valpen, och blev påmind om hur svårt det är att fota valpar! Det hade jag hunnit glömma. Hon for runt och var nyfiken på precis allt och kunde självklart inte sitta still. Men oj så söt hon var! Perfekt modell ju!

Jag fick titta när Zandra och Lova tränade rallylydnad, det var riktigt roligt. Jag blev så peppad att träna själv så idag har jag tränat med alla tre hundarna! Går ju inte så bra som när Zandra och Lova tränade precis, men roligt är det ;)
Lystra tyckte dock att det var lite jobbigt när matte tränade med andra vovven, hon ville ju vara med själv ju!

Det är alltid kul att hälsa på Zandra, mycket hundprat blir det!

Stackars brorsan, han blev stoppad av polisen precis när dom kommit fram i uppsala, det var nån med likadan bil som han som var efterlyst för rattfylleri. Brorsan som nyss fått sitt körkort, va nervös han måste ha blivit.
- Vart ska ni nånstans?
- nästa höger...








Postat av: Zandra, Lova& Lystra

Va roligt att du kom :)



Va skoj att du blev peppad att ta upp rallylydnaden igen. Träna på så kan vi åka på tävlingar ihop :D Och jag tror visst att det går bra för er!

2010-10-30 @ 06:44:38
URL: http://goldendays.cybersajt.se
Postat av: Tessan

Stackars din bror! men det måste har låtit kul ivf ;) hihi

2010-10-30 @ 18:05:03
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Petter

jäkla polis, jag körde ju som en röv precis innan dom stoppa mig för jag var osäker på vart vi skulle så jag var ju skitnervös :D

2010-10-31 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: