Förstoringar!

Idag kom mina förstoringar jag beställt från fujidirekt. Dom hade halva priset så det blev massor av bilder :) Beställde både bilder som ska ramas in och ställas ut / säljas, och bilder till mig själv (är det så billigt kan man ju inte låta bli!) Tycker bilderna blir bra från fujidirekt, och dom har bra priser. Men det är ännu bättre om man väntar tills dom har nåt erbjudande, för det har dom ofta :)

Nu väntar jag bara på bilderna i 50x75cm som jag ska ha i mitt rum :D




Postat av: Tessan

ja det borde finnas trimkursen för alla till vardagsbruk:)



Helmer är korsning på 87% golden och resten flat och schäfer:)



Äter gräs? haha ja du cavvisarna föddes till clowner tror jag. Minnen från en cavvis är bara (nästan) skratt och tok dom har haft för sig ;D Underbar ras, hade dom inte haft så mkt fel så hade det lätt sprungit runt en till här hemma:)

2010-09-17 @ 17:57:16
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha ja men precis, ekologisk mugghållare ;)



Det har du så rätt i, han se ju precis ut som en golden valp:)



Ja det håller jag tummarna för er att ni slipper. Men om det skulle komma upp ngt blåsljud senare så är det ingen big deal enligt mig. Min skulle bara bli 2 år men jag tränade massa agility och höll han i kanon kondis och han vart tio ;) Och du tränar ju redan din cavvis så han skulle klara sig ändå även om det skulle dyka upp :)

2010-09-17 @ 19:48:42
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: