Grattis Dobby!

Idag blir Dobby nämligen 5år gammal! Egentligen förstår han väl inte att man säger grattis, men visst har jag sagt det endå och kramat om honom ;) Och även om han inte vet om själv att det är hans födelsedag så tror jag endå att man kan göra det till en speciell dag! Så nu har Dobby och jag precis varit ute på en aktiveringspromenad, som jag tror var mycket uppskattad. Tyvärr hade jagtagit med för lite(!) godis, men det funkade lika bra med en kotte som belöning ;) smidig hund.

Han fick även söka kotten istället för godis, och det tyckte han var jätteroligt! Han viftade på svansen hela tiden när han sökte, vilket han aldrig brukar göra. Han brukar typ bara vifta på svansen när han hälsar på någon han tycker om, så det var kul att se honom så glad och koncentrerad när han sökte.
Nuska han få ett ben att mumsa på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: