Mer tyg :D

Nu har jag varit iväg till tygaffärn och köpt tyger till scarfsen! Ville kpa hur många som helst, men lyckades hålla mig till två :) grön rutigt, och rödrutigt (jag gillar rutigt).

Viggo fick följa med,han älskar att vara med överallt. Dock fick han vänta snällt utanför butiken. Jag skulle aldrig våga lämna hundarna utanför en affär, men den här butiken ligger mitt ute på landet, typ 200m från vårat hus, och det var dessutom ingen i närheten, så det gick bra ;) Han fick sitta vid en bänk, och jag var faktiskt lite förvånad att bänken stod kvar när jag kom ut ;)
Han är inte van vid att bli lämnad så, men var faktiskt mycket duktig! Jag hörde honom bara en gång, då han gnällde till lite. När jag kom ut blev han överlycklig och klättrade upp i mitt knä och klamrade sig fast ;) Elaka matte! Nästa gång får han nog stanna hemma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: