URSCH!!

Ibland är Viggo såå äcklig, tex. när han plockar upp döda fåglar, äter hästbajs, eller som idag - rullar sig i mask! Vad ska det vara bra för egentligen?! Vad är det som är så roligt med att rulla sig i mask?
Han är ju en hund, och visst älskar jag dom hur mycket äckliga saker dom än skulle kunna hitta på, men ibland har hundar lite konstiga ideer...
Gör din hund såna (vi kan kalla det "lite otrevliga") saker?

Varning! Inte mysig bild x)




Postat av: Tina

Hihi ^^ Allt som är äckligt eller luktar skit är hur kul som helst verkar alla hundar tycka.

Det är vad jag brukar gå efter om jag ska köpa nya tuggisar. Ju äckligare dom luktar, desto mer kommer Oliver tycka om dom :P

2010-09-27 @ 19:12:10
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Isabelle Isaksson

ja... Jessi tycker att koskit är jätte gott och jätte kul att busa i :S Typiskt att jag går på naturbruksgymnasium, kobajs är svårt att undvika! Hon slickar även rent mina byxor om jag fått bajs på dom :S lilla äckel-hund ;)

2010-10-01 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: