<33 lamineringsmaskin

Ojoj, myket att göra idag! Har inte ens hunnit träna med alexandra och gizmo, även fast det är något jag ser fram emot :(
Imorgon så öppnar vi butiken! Jag har bakat idag, städat, prismärkt osv.
Mamma har köpt en lamineringsmaskin så att jag skulle kunna fixa parkerings-skyltar. men det är ju himla kul att leka med en lamineringsmaskin så jag har plastat in lite allt möjligt (A) Bland annat så har jag gjort namnskyltar till Tjorven och Stina och satt upp vid deras hage, haha xD Kan dom behöva, det blir ju pinsamt för dom när folk glömmer deras namn hela tiden ;)

Jag hoppas på en lyckad helg! Förhoppningsvis blir den så lyckad att jag inte kommer ha tid att sitta här och uppdatera ;-)

Postat av: malinjohanzon

vi kommer och handlar upp hela butikn idag :D

2011-04-23 @ 10:49:38
URL: http://maallans.blogg.se/
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Du har inte uppdaterat på ett tag. så det måste betyda att det har gått bra med affären. Hoppas det iaf, ska bli spännande att läsa :D

2011-04-24 @ 07:04:35
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: