Agility träning!

Jag hann precis bestämma mig för att jag inte ska köra agility med Dobby (han blir så stressad), men så blev jag agility sugen så vi tränade lite idag ändå... Jag växlar väldigt mycket hela tiden mellan vad jag tycker är kul. Ibland är rallylydnad roligast, ibland freestyle och ibland agility.

Träningen idag gick iaf super! Vi fokuserade på slalom, och det gick klockrent idag.
Jag började också klicka in honom på en boll fr att kanske så småningom testa trieball. Men det måste jag läsa på om först inna vi fortsätter ;)

Vi tog lite testbider i min hundhage, som numera är fotohage:


Postat av: Ylva

Hehe. Härliga bilder på honom. Man ser riktigt "buset" i ögonen när han springer med den där bollen.

2011-04-18 @ 21:08:23
URL: http://svartochrosa.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Sv: Ja absolut vore jätte kul :) Jag bor i västergötland i skövde skall dock flytta till borås i sommar, vart bor du?

2011-04-19 @ 12:48:00
URL: http://www.te-ki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: