Get lycka!

Stina ÅT från min hand!! Hon NUDDADE mig! Lycka :D
Ja man kan väl säga att mina getter inte är såvärst jättetama, men nu börjar dom våga sig fram. Stina är nämligen väldigt förtjust i cornflakes, och Tjorven är en sån himla tjockis så hon ska ha cornflakes bara för att Stina inte ska få...
Stina har verkligen vuxit i mina ögon, hon är favvogeten just nu. Hon är så försiktig, men vågade sig ändå fram till min hand. Tjorven däremot stångar Stina i sidan bara för att inte hon ska få. Tjorven är en riktig mobbare!
Dobby är fortfarande helt pms, han blev sur på Viggo två gånger idag när jag gick med dom. Viggo hettsar nämligen lätt upp sig, ena gången på ett barn som gick in på våran tomt, och andra gången på en hund. Viggo börjar gnälla, skälla, dra och kasta sig, vilket Dobby HATAR. Han blir sur och nyper till, vilket matte inte tycker om. Så nu ska dom ha en paus från varandra och slippa gå ihop med varandra. Jag brukar ju inte vilja gå med dom ihop just pga. detta problem (som dock hade blivit bättre), men den här veckan har det blivit varje dag ändå.
Jag hade också andra tillfället på valpträningen med ägare idag! Gick helt SUPER, både valp och matte skötte sig perfekt :) Jag har dock väääldigt svårt att slita mig därifrån eftersom jag fick en liten 9veckors valp i famnen! Sötaste jag sett (förlåt viggo)

Postat av: Tessan

Åh vilken lycka:D



Nä du, snott är snott! !!!;D Hahaha! atror faktiskt att det är svårare att motivera, eller ivf min förra. fick han en idé spelade det ingen roll vad han höll med innan - jajaja jag hinner var hans motto:) Livet är för kort för att alltid göra som du säger:)

2011-04-14 @ 22:20:08
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Erika

Fuskigt! Jag vill oxå mysa med en 9veckors valp ;)

Sv: Du är väl för go du, du får käka många cupcakes ;)

2011-04-15 @ 09:57:18
URL: http://priiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: