Håll tummarna!

Idag har jag lagt bud på ett objektiv som jag VERKLIGEN vill ha! Dock är det begagnat, och ett gammalt objektiv, något slitet, så man vet ju inte riktigt viket skick det är i när man får det... Men jag håller tummarna för jag har verkligen velat ha ett ljusstarkt objektiv sååå länge!

Idag har jag jobbat lite i butiken, pappa har lärt mig kassasystemet så nu är jag officiell kassör :D Nu är det mest städning ich fix kvar innan vi öppnar! och att baka eftersom vi lovat tårta vid invigningen :-)

Jag och Alexandra (tillsammans med vovven Gizmo såklart) har haft klickerkurs idag. Idag blev det mest alexandra som fick tränas, men vi hann med att klicka Gizmo lite också :-) Han är såå duktig, han kommer bli en riktig superstjärna!


Postat av: Tessan

Kanoners! jag mailar dig när jag ska göra dem - beställer hem material när lönen kommer leveransen var 1 dag.

Perfekt med en skeptisk test person! Då får man verkligen riktiga svar oxå:)

2011-04-17 @ 22:10:05
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: