Snart öppnar vi butiken!

Det gick bra igår på valpträningen! Jag tror jag var där i typ 3 timmar, så när jag kom hem gick jag bara med Dobby, kollade till getterna, sen gick jag och la mig klockan nio. Kändes skönt att gå och lägga sig så tidigt, jag somnade typ 22.30! MYCKET tidigt för att vara mig.

Träningen gick bra, och hennes hundar var urmysiga. Bäst av allt var att få sitta med 4 8-veckors valpar i famnen! Så underbart! det kan jag leva på länge ;)

Idag har vi fått en stor laddning med varor till butiken, snart öppnar vi! Så jag har kört skottkärran med varor fram och tillbaka till butiken, medans mamma satt inne och drack te!! Vaddå barnarbete...
Packa upp varor är dock skitkul, det är som att öppna julklappar ju ;)
Den 23 april får ni ta er hit på premiär, vi har tänkt ha några öppningserbjudanden, bjuda på kaffe mm.

Postat av: alexandra

Ränka med mig och mamma :D

2011-04-08 @ 22:48:58
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: