Va har hänt med Viggo?

Bra dag idag, jag har varit pigg och glad (inte somnat på gräsmattan ;)) tränat hundarna! Vi körde agility först, gick helt okej, fast vi klarar banan kanske bara en gång av tre. Jag känner att det är helt mitt fel, jag blir så trött att jag snubblar på mig själv, haha. En gång så rev faktiskt jag hindret, Dobby tittade så anklagande på mig.

Jag har tränat rallylydnad med Viggo också, och det gör mig så himla glad att han faktiskt verkar gilla det! Förut har han alltid varit sån att han kan hänga på 10 meter kanske, sen tröttnar han, sätter sig och kliar sig, lägger sig och tuggar på en pinne, springer iväg eller hans favorit - stoppar nosen i backen. Nu var han riktigt fokuseerad, tittar på mig, kan koncentrera sig länge, och går riktigt SNYGGT! Kan det kanske vara så att Viggo börjar växa upp??? *hoppashoppas*

Just det, jag filmade när vi körde agility, och lite fotgående med Viggo, men jag har inte huhnnit ladda in filmerna i datorn. Dom kommer imorgon ;)

Postat av: Alexandra

Jag har aldrig förstått det där med rallylydnad, vad är det egentligen? :)

2011-04-10 @ 12:44:14
URL: http://alexandrasundqvist.se
Postat av: alexandra

sv: Okej, det verkar ju jättekul :)

Visst kan i göra det!! :) Kan vi inte börja så snart som möjligt då? :D

2011-04-10 @ 16:36:04
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: