Rallylydnad banträning

Förra veckan så tränade jag hel bana med Dobby för första gången. Det är första gången han går banan, och det är första gången vi går så många moment utan att belöna (jag belönar inte förrän i slutet). Tyckte det gick okej ändå, fast nu var vi ju på hemmaplan. På kurs går det liiite sämre, så jag kan ju bara tänka mig hur det kommer gå på tävling :/ Men vi tränar på och håller tummar och tassar! Och imorgon är det träning på Kumla bhk så då får han träna med störning :)


Postat av: Petra

Det ser jättefint ut, och med träning kommer ni ju framåt, eller hur :)

Du får jämföra med er framgång istället för med andra, hur ska ni kunna bli bättre utan träning? Ränka även tävling som träning!



Men man ser inga detaljer, kanske går det att filma närmre?

2011-09-02 @ 15:47:29
URL: http://petrakarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: