Instruktörsutbildning - helg 2

Instruktörsutbildning idag, skitkul, men jag hade rejält ont i huvet mot slutet vilket var lite jobbigt, laddar med ipren tills imorgon. Viggo skötte sig vilket är kul, men jag hade hoppats det skulle smitta av sig hit hem, men så fort vi kom hem så satte han igång konserten :P Han kanske tyckte han hade varit tyst lagom för en dag.

Vi har valphelg den här veckan. Det blir kul för då får vi snart börja träna andras hundar! det ska bli spännande. Nu måste jag gå och sova så jag orkar upp imorgon :p
Jag tog tom med kameran idag, men glömde fota :P får se om jag tar några bilder imorgon så kanske det kommer nåt på bloggen :)

Dobby har klagat på mig idag för att han inte fått nån träning. Förhoppningsvis är jag piggare imorgon så vi kan köra några träningspass :D Har funderat ut en annan metod att träna in cirkla baklänges som vi ska testa och se om det funkar bättre än "hinder" metoden, eftersom Dobby hakar upp sig på hindren.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: