praktisk kunskap

Jag känner mig plötsligt väldigt sugen på att träna sök med Dobby. Typ kantarellsök, men jag har inga kantareller... jag gillar inte kantareller heller, så jag har inte riktigt någon användning för det! Men så har jag läst om hundar som kan söka pengar - vem gillar inte pengar? Tänk vad praktiskt! Dessutom verkar mina pengar försvinna på något mystikst sätt, Dobby kanske kan hjälpa mig att hålla koll på dom ;)
Nu vet jag inte hur bra luktsinne en hund måste ha för att söka pengar, så är det någon som har nåt annat tips på nåt jag kan lära honom söka?


Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Men kantarellsök är väl praktiskt, dobby hittar du säljer och tjänar massor med pengar ;) Finns frysta kantareller på vissa affärer som du kan använda efter du har tidnat dem.



SV: Hittade du klippet? Annars är det här: http://www.youtube.com/watch?v=J_8V-tR11Dw



Jag tror inte att jag gå igenom hur man lägger in en markering. ;D

2011-02-06 @ 08:00:12
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: