Superstolt matte!!

Jag är sååå nöjd med träningen idag! Började med att klicka in apportering med Viggo, han tyckte apportbocken var lite läbbig först men bara efter en liten stund så greppade han den! Så nu greppar han och släpper i min hand :D Fast han klarar inte att bära än, men vi har bara tränar två x 15 min!!

Sen tränade jag bakdelskontroll med Dobby. Jag har tränat det förr för att försöka få till fot ingången bättre, men det gick inte så bra då, så nu började jag om från början. KLickade frst in att han ska ställa sig på en liten låda med framtassarna, sedan klickade jag för rörelse med bakbenen, och slutligen för förflyttning i sidled. Det tog inte lång stund innan han gick upp med framtassarna och självmant gick hela varvet runt tills bakdelen hamnade vid min sida = fot ingång!!! Lycklig :D

Med malou så shejpade jag att skaka på huvudet. det roligaste med Malou är att hon är så supertaggad, våran gamelgumma :D Malou är ändå över 8 år, och har inte tränats med klicker särsilt länge, så jag är riktigt förvånad att hon är såå grym på att testa sig fram! Hon älskar det!

Efter träningen blev det lite alla hjärtans kaka, mums :D


Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 41

Härligt! :D

Och jättefin kaka du bakat. Ser supergod ut!

2011-02-15 @ 14:52:50
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Erika Högberg

Den där kakan får du minsann baka och ta med på kursen :P haha!

Kollade in din hemsida, shit vad grejer :) Du är riktigt duktig! Klurar lite på om du ska få måla av mina jyckar någon gång i framtiden :)

2011-02-15 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: