veterinärbesök!

Nu har vi varit på årets besök hos veterinären! förhoppningsvis årets enda..
Alla vovvarna blev vaccinerade, och t.o.m Dobby skötte sig! Han brukar alltid morra och ha sig, men denna gång var han helt lugn. Eller ganska iaf... När dom andra skulle få sprutor var han jätteglad och skulle hjälpa till :P

Hon lyssnade på Viggos hjärta också och det lät jättebra! skönt :)

Jag verkar ha världens tur idag också, jag hittade en hundralapp på promenaden. Dock tror jag att jag vet vem som kan ha tappat den, så jag tänkte va lite sjysst och lämna tillbaka den :-)

Postat av: Tessan

Härligt och grattis till hjärta U.A på Viggo! :D



Du borde göra en serie om Dobby haha - han har ju stört skön personlighet! Lite skadeglad när de andra skulle få spruta och sånt gillas! :D

2011-02-25 @ 10:24:14
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Åh, tack :D Vi är så lyckliga just nu, allt känns så himla bra!

2011-02-25 @ 11:22:42
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: