Fy för motion!

Jag har börjat ifrågasätta mitt val av nyårslöfte... Efter en enda runda med stavarna så har jag vääärldens träningsvärk! Men jag får väl skylla mig själv.
Men hur botar man bäst träningsvärk?.. Mer träning! Så jag tog en långrunda med Dobby idag också. Jag är så smart. Nu kan jag knappt gå...
Jag önskade mig en stegräknare i julklapp för att bli mer peppad att gå långa rundor. Men den har jag självklart glömt hemma! Jag som gått så långt! Undrar om man kan fuska lite med dom där... ;)

Eftersom Viggo inte fick följa med på långrundan så hade vi en lekstund hemma istället.
Viggo älskar skor (vilket kanske märkts i tidigare inlägg), han hämtar gärna skor och bär omkring på när han är glad, om någon kommer hem tex. Så för att undvika att våra skor ligger utspridda överallt har han fått ett alldeles eget par tofflor. Dom är tydligen jätteroliga, fast inte lika kul när han fick tag i min tå istället...






Postat av: Ylva

Hehe han är roligt han.

Jag har hört att efter att man tränat skall man ta ett glas mjölk eller två om man inte har dessa proteinshakar. Det skulle vara lika bra sas det. Men för träningsvärk vet jag inte, det är knappt som jag har sånt. Stretcha kanske? Badkar/dusch, värmekuddar?

2011-01-04 @ 18:22:14
URL: http://lejisi.se
Postat av: djurfotografen

Haha så söt han är! :) Har också i nyårslöfte att träna mer. Var uppe vid 6 idag och begav mig till gymmet. JOBBIGT men roligt faktiskt. Där var inte en kotte så tidigt :) Sitter också med träningsvärk nu..

2011-01-04 @ 18:29:05
URL: http://djurfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: