Hundmöte och lek :)

Zandra och valpisen var här idag! :D Lystra har blivit skitstor! Men hon är lika glad och frammåt som när jag träffade henne förra gången. Lystra och Viggo kom väldigt bra överrens (det var första gången dom träffades), dom lekte som skjutton ute, men när vi kom in så typ ignorerade dom varandra, och det är ju praktiskt.
Lystra verkade tycka det var väldigt spännande här inne ;) Fast dom andra odjuren fick vara på övervåningen! Dom var tysta faktiskt, jag blev lite förvånad. Men det blev liv på Dobby när vi släppte ut honom när dom åkt! Han nästan tjööt när han sprang nerför trappen :P Han ville väl också ha flickvän!


Hundmöte





















trött tjej ;)


Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Kul att vi fick komma : ) Och nu kommer det att bli oftare när jag har bil och körkort! Såg du min snygga utbackning , hihi : D Måste ju komma och hälsa på hästarna som vi glömde bort, och sen get bebisar ;) Föresten när får du hem dem? Nästa gång får Lova följa med, nu när det gick så bra med Lystra. :)



Jag lånar några av de super fina bilder här ifrån till min blogg, hoppas det är okej (a)

Du kanske kan skicka dem til mig någon gång sen, eller blir det samma format om jag kopierar dem härifrån? :)

2011-01-27 @ 07:57:24
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: