Klippt mig

Nu har jag klippt mig. Själv.

Jag har klippt luggen själv i flera år, den låter jag ingen annan röra, men jag har aldrig vågat mig på att klippa resten. Men igår blev jag så trött på mitt hår, överhåret (uppklippningen) har blivit för lång och då lockar sig håret på fel ställe - jag ser ut som att jag är med i ABBA...
Det var så kul så idag har jag klippt, klippt, klippt, och tillslut blev det ganska kort xD Men jag är nöjd! Äsch, lite ojämnt blev det kanske, men det syns ju inte när det är lockigt ändå!

men shit va svårt det är att kolla i en spegel och klippa! Jag har klippt sönder mina stackars fingrar. Och jag har ingen aning om hur det ser ut där bak, haha :P

Nee, jag tror ja skippar instruktörsutbildningen och blir frisör istället.. ;)





(Har ingen före bild, men här kommer en "efter" iaf. Tog av kanske 5cm på längden)

Postat av: Ylva

Hehe det skulle jag inte våga göra. Har du några bilder? Var det inte så länge sen du klippte dig?

2011-01-06 @ 18:53:26
URL: http://lejisi.se
Postat av: alice

Super fint :D

2011-01-08 @ 14:27:49
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: