lösspringande odjur

Nu har det töat tillräckligt i våran "hundhage" för att kunna släppa odjuren lösa. Dom hade mycket rejs i benen, men man får jobba igång dom lite :P
Tittade lite på det där med getterna, jag får nog offr lite av min hundhage för att dom ska få plats med sin hage... Det gör mig inte så mycket egentligen, tänker mest på att jag vill kunna ha agility kurser i framtiden. Då måste man ju liksom ha plats att bygga en bana :/ Men vi kanske får bygga ut hundhagen åt andra hållet isåfall... Hihi snacka om störning också om geterna går precis bredvid när man har kurser, haha :P








Postat av: Tessan

Men så lyxigt med "Hundhage"! :D Perfekt störning med getter om du ska ha kurser ju! Hoppas mor din går att övertala:D



Ang bilden nedanför - DET ÄR TOTALT FÖRBJUDET ATT LÄGGA UPP SÅNA EXTREMT SÖTA BILDER - tror jag dör av längtan till en cavvis bebis nu :) Grattis till kändisskapet söta Viggo!



Sv:Det känns skönt att höra! Då hoppas jag att min blir likadan och fortsätter vara pigg och alert :)

2011-01-20 @ 20:11:25
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud så söta hundar då har :)



hoppas du har en bra dag :)

2011-01-21 @ 09:11:37
URL: http://rebeckaspacet.blogg.se/
Postat av: djurfotografen

Hejsan Moa! :) Jag har letat efter en kod där man kan göra "slide"-blider. Jag vet inte ens vad det heter så hittade på ett ord haha! Men har letat efter koden där man sätter små bilder brevid headern som du gjort, klickningsbara. Skulle du vilja skicka koden? Eller länka mig itll någon som beskriver hur man gör?

Håller på med en ny design. Vill även höra ifall du är intresserad av ett länkbyte när jag är klar? :)

Kram på dig

2011-01-21 @ 11:47:58
URL: http://djurfotografen.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej, shit vad fina hundar! Älskar dina bilder på dom! :) Hihi!

Tänkte fråga om du vet någon som gör bloggdesign gratis eller om du kanske gör det? Ja har absolut ingen aning om hur man gör, haha! Tacksam för svar! :)

Ha en trevlig kväll! Kram!

2011-01-21 @ 16:47:51
URL: http://volymsexxton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: