Mina draghundar!

Shiet va jag är trött idag!

Viggo och Dobby har fått släpa mig runt långrundan med stavarna. Det var en upplevelse att ha dom två i magbälte, Dobby är ingen vidare draghund direkt. Snarare ankare...
Viggo däremot är expert på att dra, vilket oftast är jobbigt men i denna situation superbra ;)
Dom drog mig alltså åt lite olika håll, kan man säga! Men vi kom hem tillslut iaf, och nu är jag tröttare än någonsin!

Nu ska vi dessutom ut IGEN. Så är det att ha hund ;)

Postat av: Lovisa & Schapparna

Haha! Jag har också en draghund och ett ankare. :) Fast ankaret är bara ankare nu när det är så kallt ute, min lilla madame!



Och hej vilken fin blogg! Hundblogg dessutom! Här får jag kolla in oftare! :)



Ha det fint! :)

2011-01-08 @ 18:01:47
URL: http://www.schapparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: