operation - objektiv!

Det krävdes inte mycket letande innan jag skulle bli kär i ett objektiv! det är sigmas 70-200mm/2,8, eller tamrons motsvarighet jag fastnat för, båda för runt 8000kr. Då behöver jag bara typ en miljon till innan jag har råd...

Så nu behöver jag hjälp! Hur skjutton ska jag få råd med det här?
Jag har försökt göra reklam för att jag kan fota andras husdjur, men ingen har nappat hittils. Jag har funderat på att gå runt och sätta upp lappar i byn, men inte vågat! Är det kanske dags att göra det nu? Kanske ska jag rentav ta tag i det redan imorgon? :S

Ska ha en utställning lite längre fram också, håll alla tummar för att det kommer gå bra!

Postat av: Ylva

Tackar.

Och lycka till med ditt letande. :d

2011-01-09 @ 13:43:54
URL: http://lejisi.se
Postat av: Helena

Vars bor du? :P Du hade fått fota Aite om vi bodde närmare! :D

2011-01-10 @ 10:00:58
URL: http://enhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: