på jakt efter foto objekt

Tog en promenad med Dobby ut i skogen och letade efter djur att fota. Jag hittade dom, men något fotande blev det inte för det! En hare sprang förbi bara någon meter framför mig, men jag blev så paff att jag inte ens fick fram kameran. Sen kom några rådjur springandes och då hann jag inte fokusera.
Jag fångade iaf ett par rådjur på bild tillsist, även om det inte blev världens vackraste bilder precis. Men det fick duga, så trött som jag hunnit bli! Och Dobby var helgalen, han tyckte det var skitkul att jaga rådjur xD

Jag hade Dobby fastspänd i magbältet, det funkade skitbra! Då fick jag händerna fria till kameran :D


Postat av: jannica

Gullig blogg du har! :) e det din hund på bilden!? :D sjukt söt iaf!

2011-01-30 @ 19:28:36
URL: http://jjannicadihlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: