VIGGO SNURRAR!

Viggo snurrar, det är helt otroligt!! :O

han började snurra redan i måndags, men då var det bara ett endaste litet varv, nu FATTAR han att han ska snurra! :D

På utbildningen i helgen fick vi börja klicka in "snurra". Jag valde att shejpa in det men trodde det skulle ta typ trehundra år, eftersom Viggo brukar "tänka långsamt". Inge fel med det, det tar bara ite längre tid ;) men igår så väntade jag ut honom, och han SNURRAR! och tänkt att han har listat ut det helt själv, med endast klickern, inget lockande eller visande! Jag är så lycklig :)

Postat av: Ylva

Snurrigt värre. :D Bra med andra ord. :P

2011-01-19 @ 16:57:15
URL: http://lejisi.se
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Åhh visst är det kul när man ser att de fattar :D



Sv: Nej jag kan inte göra något halvhjärtat, tror jag inte iaf :) Nej men om man ändå håller på och tränar klipper dem och grejjar så är det ju lika bra att köra på ;D



Första utställningen är i Linköping den 30 jan. Om du vill får du komma och heja på oss när vi är i Örebro. Ja kan ju skjutsa hem dig när den är klar om din mamma inte vill vara kvar och titta.



Hahah jag är ockås imponerad av att jag fick körkortet nu, och klarade allt på första försöket :D Varje gång jag sätter mig i bilen känner jag mig så jävla nöjd!

2011-01-19 @ 17:39:23
URL: http://goldendays.cybersajt.se
Postat av: Erika Högberg

Åh vad kul!! :)

2011-01-21 @ 12:14:48
URL: http://priiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: