Körsbär, tuppar och fotografering

Idag har jag plockat MASSOR med körsbär! Det är hur mycket som helst. Sen så bakade jag en körsbärskaka :) Synd att dom ska ha såna kärnor i bara, annars hade den varit jättegod.

Jag har även klippt min lillebror och tjänat 200 spänn :P Bra betalt för att inte va utbildad frisör tycker jag!

Imorgon ska alla tuppar utom en bort... Jag har sagt att jag inte vill vara med och bestämma vilka som ska dö, jag klarar inte sånt. Vill helst inte vara här alls då, så jag funderar på att cykla med Dobby till ån och äta frukost eller nåt.

Imorgon kväll ska jag på fotografering av en aktiveringskurs på tass i hand. Det ska bli kul, hoppas att bilderna blir bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: