Nya "hundbyxor", och reflexskärm!

Jag har köpt och köpt, trots att jag inte skulle köpa mer. Hur blir det så?
Jag köpte arbetsshorts på JULA, SKITBRA hundbyxor, 149kr. Massor med fickor, fickorna fram är jättebra som godisfickor, stora fickor där man får plats med leksaker osv. Dock är dom ganska tjocka för att vara shorts, men dom är ju tåliga.

Igår beställde jag minneskort åt pelle (lillebror) och en reflexskärm åt mig själv från tvspelsweb.se, 40 minuter senare fick jag ett mejl att paketet var skickat, och idag fick vi det i brevlådan! Och då beställde jag ändå precis innan klockan fem igår eftermiddag!! Dom är sååå snabba, jag rekommenderar verkligen att beställa därifrån. Förra gången jag beställde därifrån så gick det lika fort. Jättenöjd!

Den nya reflexskärmen är mindre, så den är lättare att använda när jag är själv. Dessutom har den en vit sida vilket jag inte har på den andra, jag tror att den vita kan komma till användning om ljuset är för starkt för silver eller guld.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: