Ibland måste man få berömma sig själv

Fyyy vad jag är duktig!! Har gjort färdigt projektträningen med Lystra - tack Zandra för att du lånat ut din guldklimp till mig :) Har läst ut två böcker till utbildningen och skrivit recension på fyra böcker. Jag har rensat bland alla mina anteckningar och satt in dom i mappar så att jag lättare ska hitta allt.
Jag har också städat hos getterna :-)
Jag har tränat övningarna i avståndslydnad med Dobby som vi fick på senaste utbildnings helgen.

Vi kämpar också på med apporteringen - har bytt taktik, igen. Nu "lek-apporterar" vi, och jag belönar när han kommer med den till mig. Ger han mig den i handen så blir det JACKPOTT!! Vi har också bytt apportbocken mot en repstump som är mer lättburen :)
Man ser tydligt att han fortfarande har stort resursförsvar och "handrädsla", för räcker jag ut handen mot honom som om jag tänkte ta den så är det helt kört. Då sticker han med den och t o m morrar ibland. TA INTE MIN!! Men det blir bättre och han lämnar den i handen ibland för att få mig att kasta :-)

Postat av: Jennifer

Gärna, måste ju öva med någon ju :(

2011-06-17 @ 11:14:10
URL: http://neennees.blogg.se/
Postat av: Nicole

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-10 @ 23:54:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: