instruktörsutbildning och projekthundsfilm

I helgen var det dags för intruktörsutbildning igen! Jätteroligt - förutom att jag fortfarande var sjuk och mådde piss. På söndagen tänkte jag faktiskt stanna hemma först för att det var så jobbigt på lördagen, misstänker att jag hade feber. Men så mådde jag mycket bättre på morgonen, och det var väl verkligen tur, för jag hade verkligen inte velat missa en hel dag!
På söndagen hade jag också min redovisning! Det gick jättebra, förutom att filmen gick i slowmotion av nån anledning så jag drog över tiden ordentligt! Redovisningen måste vara 10 minuter, för att vi ska lära oss att hålla koll på tiden. Hoppsan :S
Jag fick inte så mycket kritik heller, varken negativ eller positiv. Det är lite tråkigt tycker jag eftersom jag då inte vet om jag gjort bra eller dåligt. Men jag får väl hoppas att det var ett bra tecken :)

Just det! Det hände ju nåt mer på söndag också! Jag hade Dobby monstret med mig! :D Det gick jättebra! Hade aldrig kunnat tänka mig att han skulle sköta sig så! elsklingen :-) Han var lite muttrig ibland, speciellt mot en stor flat, men jag tycker ändå att det var okej för att vara han.

Snart kommer filmen från projektträningen! måste laddas klart först


Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Ni har varit JÄTTE duktiga :)



Snor filmen och lägger upp i min blogg också så alla får se hur duktiga ni varit. Hoppas det är okej! ;)



Va rolgit att det fungera på dobby.

2011-06-09 @ 22:04:36
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: