ensam i stockholm :S

Jag börjar bli lite nervös för i helgen... Jag ska till stockholm och ta in den helgen på utbildningen som jag missat (intro helgen). Jag har pappa med mig, men åker utan min "utbildningsgrupp". Det känns typ som att åka på klassresa utan klassen :S Så ska jag in i en ny grupp! Men det känns kul också, jag har hittils bara haft kul på utbildningshelgerna, så det blir säkert kul i stockholm också!
Det blir nog värre för pappa, som får roa sig i stockholm ensam en hel helg :P Han försöker pressa mig på shopping pengar, inte för att jag tror han kommer shoppa nåt ;)

Postat av: Anonym

Det kommer gå jättebra i stockholm, dom är jättesnälla där :D

Jo men nåt ska du väl ha, du har ju lagt ner tid på det! :) Du är sjukt duktig iaf!! :D

2011-03-08 @ 12:45:01
URL: http://priiken.blogspot.com
Postat av: Erica

Jag tror det kommer gå jättebra! Lycka till/Erica

2011-03-08 @ 15:13:34
Postat av: Moa

Skulle också vara lite nervös men det går säkert bra!



Roligt att du är med, lycka till ;) Haha, tycker också hon var lite lik hamstern x_x

2011-03-08 @ 15:21:15
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: