Hundpensionatet

Har precis tittat på filmen hundpensionatet. Jag tycker det var en riktigt gullig film, och hundarna är ju så underbart fina :) Dom måste ha fått lära sig en massa saker inför filmen, sånt är kul att se. Men jag tyckte dom överdrev lite väl i slutet när dom bla. målade hundarnas klor, och avlade fram ännu fler herrelösa hundar. Totalt onödigt. Men lite får man väl ha överseende med i filmens värld ;) Riktigt gullig var den iaf!

Postat av: Moa

Haha, ja lite överdrivet kanske ;) Tror jag sett den för länge sen eller så var den en liknade!



Ja, det gjorde du ju O_o Haha, herregud, ursäkta, vad jag är efter! GRATTIS! xD Får hitta på nåt roligt pris då! ;)

2011-03-11 @ 23:07:27
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: Erica

Har oxå sett den men det var ett tag sen, så jag minns inte riktigt :p

2011-03-12 @ 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: