Inte min dag

Gud va bra det går för mig. Jag köpte kardborreband igår så att jag skulle kunna sy halsbandet som Tessan och Helmer vann. Sätter mig vid symaskinen och börjar sy. Efter 3 centimeter sitter synålen fast :/ Jag fick med våld vrida loss den, sedan sprätta upp ett enda trassel.
Börjar sy från början, hinner längre denna gång, nästan 10 centimeter. Vänder på bandet och ser att det på baksidan är ett enda trassel - sprätta igen.
Jag kollade igenom hela maskinen och hittade ingenting förns jag kom till undertråden, hållaren som man sätter undertråden i såg konstig ut.
Jaha - det var visst nån skruv som saknades, så att hela delen på undertrådshållaren som spänner undertråden, hade lossnat. Vilket resulterade i att undertråden blev - ett enda trassel!

Jag var lite smart och tog en skruv från en annan undertrådshållare och tänkte laga den med den. Men då var jag så duktig att jag tappade den på golvet!! En liten skruv på typ 3mm...
Nu har jag krypit runt på golvet i 10 minuter, tror jag ger upp nu.
Ledsen Tessan, halsbandet tar nån dag till ;)

Postat av: Tessan

Hahaha hade det varit jag hade jag fått damp och kasat ut allt gnom fönsr ;D hahaaha



Det är ingen fara Moa :) Den som väåntar på ngt gott - brukar man ju säga :)

2011-03-26 @ 18:44:17
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: