Valpträning

Idag har jag haft den första valpträningen! En del i instrutörsutbildningen där man ska träna andras hundar/ hundar med ägare. Jag har sett fram emot det, och det var riktigt kul! Synd bara att jag blev lite nervös och klantade mig med övningarna, hade jag varit lite mer fokuserad hade det säkert gått bättre för lilleman! goaste valpen fik jag också, supertaggad!
Men jag tycker änså att det gick bra, vi hann gå igenom de övningar vi skulle och han verkade förstå dom redan efter ett par upprepningar :)

Postat av: alexandra

Jag tycker också att det var jätteroligt! :) Och du verkade inte alls nervös, jag tyckte du var jätteduktig och det märktes verkligen att du var van med hundar :D

2011-03-04 @ 19:29:21
URL: http://alexandrasundqvist.se
Postat av: alexandra

visst är det okej att du läger ut filmen! :)

och vi ser fram emot att träna mer också :)

2011-03-04 @ 21:57:25
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: