En vanlig dag

Var på kumlamarken igår. Tog inte med så mycket pengar för jag brukar ändå inte köpa nåt, men så köpte jag slut på alla pengar ändå - för jag var så hungrig! xD Först köpte jag brända mandlar - hur kan man motstå doften? Sen blev det korv, marknadsgodis köpte jag till lillebror, och sedan varsin munk till hela familjen. Eller ja, ena brorsan får inga munkar, för han har flyttat. Så går det!

Har stått i butiken idag, och det har faktiskt varit en del kunder! Vissa dagar kan det vara väldigt ensamt och långtråkigt. Men det är väl så det är att ha butik på landet. Vi har föresten en hemsida nu: lyckeboa.nu
Vi har inte lagt in så mycket information ännu, men det kommer! NYHET: Nu säljer vi glass från sia glass :D



Postat av: Petra

Vad trevligt med en hemsida! Särskilt för oss som inte kan komma och titta själva ;)



Men det var något konstigt med texten. Rubrikerna syntes, och djrusidan fungerade. Men på alla andra sidor var texten:

hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask. hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask. hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask. hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask.



Vet inte om det ser olika ut i olika webbläsare, jag använder Safari.

2011-05-15 @ 22:03:07
URL: http://petrakarin.wordpress.com
Postat av: Petra

Vad trevligt med en hemsida! Särskilt för oss som inte kan komma och titta själva ;)



Men det var något konstigt med texten. Rubrikerna syntes, och djrusidan fungerade. Men på alla andra sidor var texten:

hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask. hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask. hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask. hka shs shkas shs. saja asyhs sagja as, shysa sagjs shsusa aiayhe asgs.a ashasjus ayau ASJAS SGJS yhhnd,sd sdhd. dhaaya asjgas ask.



Vet inte om det ser olika ut i olika webbläsare, jag använder Safari.

2011-05-15 @ 22:04:04
URL: http://petrakarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: