Gissa vem som fyller år?

Nu har jag inte bloggat på länge igen, men det är ett gott tecken! Det betyder att jag har något annat att göra, hah :-)

Fredag: Var Dobby och jag på hundpromenad i Kumla. Vi skulle bli tre stycken med hundar, men vi blev tillslut två, Dobby och en liten staffe. Det gick jättebra, vi gick en ordentlig bit i regnet, och Dobby och staffen gick bra ihop. Dom hälsade inte! Men dom fick gå lösa ihop, och det funkade jättebra. Staffen förssökte hälsa en gång, men det räcktemed att Dobby stelnade till så fattade den.

Lördag: Hunddag med Erika och hennes jyckar. Vi åkte på kinesisk nakenhund träff, där Viggo blev mobbad. Inte bara för att han var en cavalier på en nakenhunds träff, utan för att han är kastrerad och tydligen luktar väldigt gott. Men det blev en väldigt bra dag i alla fall, och Viggo verkade faktiskt (konstigt nog) inte ta illa upp av att bli uppvaktad.

Söndag: Blev det projekthundsträning med Lystra. Nästa helg är det redovisning!

Och vet ni vad? Imorgon fyller jag 20 år! och det firar jag med att dra med mig brorsan med flickvän + kompis till ullared och shoppar loss för andras pengar xD


Postat av: Hanna

Grattis i förskott! Shoppa safe ;)

2011-05-31 @ 12:20:13
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.com
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Grattis :) Hoppas du hade bra dagar på Ullared. Lycka till på redovisningen på fredag, och lägg gärna ut filmen när du är klar så man få tjuvtitta lite.



Föresten, nu kan Lystra stå på kommando ordentligt, nästan iaf!

2011-06-02 @ 09:46:34
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: