Hemma igen :D

Oh my...
Nu är jag hemma igen efter tre dagars utbildning med raskunskap på schemat! Det har varit jättekul och intressant, men såå mycket information som ska tryckas in i hjärnan, bara massa teari och ingen praktik. Zandra hade varnat mig, men det här hade jag ändå inte väntat mig - korvstoppning på hög nivå!! 

Jag gjorde precis ett rastest också, fick 17/20 rätt, känner mig lite besviken efter tre dagars raskunskap, haha!

Vi har alltså bott i Göteborg dom här dagarna. Jag bodde tillsammans med tre andra tjejer. Vilken helg vi har haft! Både skum, jobbigt, skitkul, intressant!

Massor och massor av prat har det blivit (såklart ;)), mestadels hund. Erika och jag satt tysta i kanske 15 minuter, men sen var kacklet igång igen! Man lär sig mycket om varandra när man bor sådär tätt ;)

Våran camping var så himla mysig också (not). Polisen var hos oss två nätter i rad för att det var så stökigt (det var inte vi!!) Vi bodde grannar med såna som verkade bo där permanent, och ja... det var lite stökigt.

Stugan luktade dessutom så mycket rök så att vi fick vädra hela tiden, och första natten vaknade jag massor av gånger och mådde illa (tål inte röklukt). Andra och tredje natten så hade vi fönstret öppet (tack till erika som fick frysa!) så då sov jag som en stock! Tydligen snarkar jag och gnisslar tänder också... (A)

Första natten blev man väckt halv 7 av de vackra orden "DET KOMMER INGET KAFFEE!!! Varför droppar det inte!!" Kaffebryggaren funkade inte och Kornelia fick panik.

Vi har haft riktigt jäkla kul och tagit oss igenom motgångarna tillsammans :D

Postat av: Erica

Det låter som du haft kul :-) Kul! Och du 17/20 var enormt bra tycker jag.

En fråga: Skulle du kunna ha någon bloggtävling någon gång?

2011-05-10 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: