Hunddagar i Kungsör

Nu kan man ju undra vad jag har haft för mig som inte bloggat på fleeera dagar. Hemskt va! Jag vet att ni saknat mig ;) (ironisk)

Jag har haft några riktiga hunddagar hos Zandra, med hennes hundar Lova och Lystra. Jag hade självklart Viggo med mig. Att vara hos Zandra är som att vara på hundläger. Det händer nåt hela tiden, och det blir mycket hund ;) Perfekt med andra ord!
Jag har praktiserat på hennes hundskola (kungsörs hundfocus) på en rallylydnadskurs och en vardagslydnadskurs. Mycket lärorikt, och känns bra inför framtiden! Dock hade jag ju gärna fortsatt att praktisera mera, men hon bor tyvärr lite långt bort.
Vi har dessutom tränat rallylydnad, jag har kollat när Zandra gått ett viltspår med Lystra (jättehäftigt), Viggo och Lystra har badat (Badat - men inte simmat, stoor skillnad) och gått en endagskurs i belöning och motivation. Dessutom har det blivit många promenader och mycket hundsnack!

Det var väl en snabb samanfattning av mina dagar i kungsör. Nu är jag hemma i vardagen igen och står faktiskt i butiken just nu (utan kunder naturligtvis ;))

Jag har självklart fotograferat massor! och bilderna kommer jag slänga ut lite då och då :)

Postat av: Erica

Längtar efter att få se bilderna :)

2011-05-01 @ 17:06:19
Postat av: alexandra

Vad roligt ni verkar haft :D

Och jo, jag har saknat uppdateringen ;) Jag hade ju helt missat att ni åkt bort så jag har tittat in här varje dag :(

2011-05-01 @ 17:54:13
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Va bra att du haft det roligt :) Du är alltid välkomen att hälsa på! Och nästa gång ska jag försöka att inta ha PMS vecka ;)



De va roligt att ha er här också.



Fast jag antar att du tycker det är skönt nu när du får sova hur länge du vill igen, mohahha :D



Ha det så roligt i helgen, vi ses på onsdag!



Lystra har skvallrat att hon väldigt gärna vill börja träna stå nu ;)



Kraam

2011-05-05 @ 11:16:17
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: