Lat eller smart? ;)

Att börja cykla med hundarna är nog den bästa idén jag fått på länge!
När jag är trött och inte orkar så är det bara att ta cykeln och glida med - och hundarna får dessutom mer motion eftersom vi håller högre fart och jag orkar ta längre rundor. Dessutom slipper jag gå med Viggo och Dobby ihop eftersom jag får mer ork och kan ta dom var för sig!

Har precis varit ute på två rundor, en lång med Viggo och en lite kortare med Dobby (han är faktiskt äldre och mer otränad ;)). Jag har också löst problemet med livsfarliga Viggo genom att sätta på honom flexikoppel = längre reaktionstid innan det tar tvärstopp och jag flyger efter honom ner i ett dike eller nåt. Perfekt ;)


Postat av: alexandra

I GO FOR SMART :D

Vad härligt det verkar vara att kunna cykla med vovvarna. Jag har gjort det med Gizmo en gång men bara en pyttebit för mamma berättade att dom kunde skada höften när dom är små? Det hade jag faktiskt ingen aning om..

Och sen att min cykel blivit stulen är ju också ett problem i sig liksom.. haha :)



Jag såg ditt svar på ifokus förut men hade inte tid att svara, lillsyskonen kallade! Men torsdag passar jättebra, och du får gärna komma hit om du vill/kan :)

2011-05-03 @ 16:23:14
URL: http://alexandraslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: