Ny hemsida

Jag har gjort om min gamla hemsida! Inte bara layouten, utan också innehållet. Jag har bestämt mig för att fokusera på fotograferingen, och skippa de andra bitarna jag hade på min sida. Men jag syr fortfarande hundhalsband och scarfs om någon skulle vara intresserad!

Hemsidan är nu mer inriktad på foto, och min tanke var att den skulle vara lättare att kolla runt på och hitta information. Lite rörigt blev det ändå, men jag hoppas att den funkar :)


Postat av: Moa

Åh, vad fin!



Nja, hon var inte alls såhär dålig förra gången, märktes inget alls på henne då =/ Hon är lite stel i bakbenen idag också :( Vi ska ringa veterinären igen nu... Vad orolig man blir!

2011-05-25 @ 17:48:47
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: Moa

Aha, jo... Hoppas det inte är något allvarligt iaf! Ja, vi testa allt sånt. Jätte konstigt, hon är liksom stel =/ Får se om vi åker till veterinären igen nu ikväll... Känns inte så bra, om hon nu har ont någonstans, verkar så på henne :(

2011-05-25 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: