Tidning!

Veeeet ni vad som hänt idag? :-) det var nån tidning här och pratade med oss och tog bilder! Hoppas det kommer med. och att bilderna inte blev för hemska :S Mamma och jag fick stå och fejk-posa med nån bricka, det var jättetöntigt...
men sen tog hon lite bilder med Tjorven och Stina också, bättre det! Dom är så fina modeller.

Vi fick berätta massor om butiken, vad vi hade för planer, varför vi startade den och så. Vi pratade liite om min kommande verksamhet också, så jag hoppas den kommer med på ett hörn. Hon skrev många sidor i sitt block iaf!

Efter det har jag städat åt getterna. Dom har varit utanför hagen nu, dom sprang nämligen ut när jag skulle köra in skottkärran med halm! Men det var ju hamen dom ville åt, så dom försvann inte långt ;-)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: