Domar kommentarer

Måste bara få dela kommentarerna från domaren på rallylydnadstävlingen! Även fast poängen inte blev sådär jättelyckad så blev jag iaf väldigt glad över kommentaren om helhetsintrycket:

Väldigt trevlig runda! moment 6 snygg sväng!


Moment 6 var 270 grader vänster, och det känns ju kul eftersom vi jobbat mycket på vänstersvängar :) (dock på den tidigare vänstersvängen, 90 grader, fick vi 8 poängs avdrag :P )

På den starten vi ej blev godkända stod det "matte jobbar lungt" på domar kommentaren. Jag antar väl att det är positivt... :P

Postat av: Erika

Jättekul gumman!! :)

2011-10-17 @ 21:52:15
URL: http://www.priiken.blogspot.com
Postat av: Tessan och Helmer

Att du jobbar lungt är ju jätte bra:)



...Du jag har länkat dig från min blogg hoppas det är okej, vet inte om du göra scarfsen längre, hör av dig om du vill att jag ska ta bort det:)

2011-10-18 @ 13:17:46
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: