Hundskola, tävling och kaos

Vet ni var jag var igår??? :D I skolan! Okej, jag ska inte börja i skolan, men ändå, det var många år sen! Jag var med Alexandra på hundsportsgymnasiet på Forshagaakademin, och gud va sur jag är att jag är för gammal! Jag är SÅ avundsjuk på Alexandra! Och vet ni vad? Hon bestämde sig för att hon vill börja där - och dom hade en plats ledig! Grattis Alex! Hoppas att du kommer att trivas :D

Inte nog med att linjen har hundsportsinriktning (som att inte det räcker? ;)) men hela stället var väldigt mysigt, fräscha fina korridorer och klassrum, lärarna verkade så himla engagerade och duktiga, hundstallet var jättefint, dom verkar ha mycket roliga fritidsaktiviteter mm. mm. Och tänk att TRÄNA HUND på skoltid! Att ha en agilityplan på skolgården.

Vi fick en rundtur på skolan där vi fick väldigt mycket information och även svar på alla våra frågor, och jag måste säga att det verkar som en väldigt bra skola. Dom bryr sig och engagerar sig både i eleverna och hundarna!

Nu till något helt annat! På Lördag ska Dobby och jag tävla igen, vi har två stycken starter till och med! Jag är mer nervös nu än förra gången, för vi har knappt tränat nånting alls, och bara en gång med andra hundar. Både Dobby och jag känns lite allmänt loja just nu. Men jag hoppas att det ska gå bra! ;)

Imorgon och på fredag är det dags för kurs igen! Och den här veckan tror jag det kommer bli riktigt kul, har en del roliga grejer planerat :)

Postat av: Erika

Det kommer gå bra på tävlingen! :) Och även om det inte gör det så är det inte hela världen. :)



2011-10-13 @ 09:28:16
URL: http://www.priiken.blogspot.com
Postat av: Tessan och Helmer

Håller tummar och tassar för dig att det kommer gå kanon på lördag :D

2011-10-13 @ 11:51:26
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: