Tävling snaaart :S

på söndag på söndag, hur ska detta gå...

Erika med vovvar var här i måndags, och då gick det faktiskt väldigt bra med Dobby. Vi kunde gå med alla tre vovvar tillsammans :D Dom fick hälsa lite på var sin sida om hagen också, dom var jätteduktiga och hälsade så fint! Det är svårt för mig att tänka mig min lilla aggressiva ekorre ens vara sådär nära en annan hund.

Och igår var Alexandra här med Gizmo, och det gick också bra. Dom börjar nog vänja sig vid varandra nu, dom har fått stå ut med varandra ett tag :P Fast Dobby tycker Gizmo är dryg ibland och Gizmo tycker nog att Dobby är en skittråkig gubbe!
Alex och Gizmo hade klickerträning först, där Gizmo i ett av passen fick en klicker i huvet istället för en godis. Så kan det gå i klickerträning när man blir för uppspelt! xD

Sen tränade vi lite rallylydnad, fast bara enstaka moment. Det blåste ju halv storm så ingen ide att plocka ut skyltarna, och jag lyckas inte komma ihåg mer än två moment åt gången i huvudet :P
Jag vet iaf nu vad jag ska ha med på söndag! kötbullar!! och sen smeta in hela byxorna... Nä, men köttbullar funkade perfekt här hemma iaf, möjligt att jag kan behöva ta med nån leksak.


Postat av: Tessan

Hello! Visst har du agility hinder? Har för mig att du hade såna...

Vart har du köpt dem i såna fall?

2011-09-15 @ 18:00:32
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad är det för tävling och vart kommer den att hålla hus? :D

2011-09-15 @ 18:43:30
URL: http://youretheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: