Fullt upp!

Det händer mycket just nu.

Fredag/lördag var bästaste Joanna här, vi bakade martha stewarts peanutbutter sandwich cookies (jag älskar att säga det ;) och snicker skakor, som jag MÅSTE lägga upp recept på då dom är sjuukt goda och lätta att baka.

Söndag så hade jag sista tillfället med min ALLRA SISTA projekthund. Känns både skönt och trist. Jag kommer sakna det!

Sen kom Alexandra! :D Vi blev manipulerade att börja flytta varor. Jag menar vem GILLAR att flytta tunga saker? Men dom fick oss att tro att det var skitkul! och vi hade faktiskt riktigt kul också :P Sen färgade vi varandras hår, TACK ALEX! det blev jättebra.

I helgen (19-20 November) så är det ju JULMARKNAD! och hela dan igår och idag har jag jobbat inför julmarknaden. Jag har fått det hedervärda jobbet att packa upp ALLA varor och inreda, bestämma hur allt ska stå osv. Det tar tid, och ja det är tungt. Iaf när det är typ 100 kartonger med porslin som ska flyttas runt. Men nu börjar jag bli nöjd, och jag måste säga att det är mycket kul saker i år! Inte bara julsaker utan många nya lyktor har vi fått in. Kransar, och olika typer av hantverk. Plus mina armband jag jobbat på! Välkomna :)

Postat av: Erika

Jag kommer! Släpar med mig Magnus och eventuellt svärmor oxå ;)

2011-11-16 @ 12:59:30
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: E-B

Så duktig du är, kan inte fatta att du är så ung! Önskar jag bodde närmare så hade jag fotat min hund hos dig (bor i södra Småland), men nå'n dag kanske...

Allt gott!

Postat av: tessan och helmer

Åh tack :) du kan få ett om du vill? Helmer och jag fick ju ett super fint halsband av dig :)

2011-11-17 @ 12:48:19
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: